Miscare = Sanatate

  1. Creste densitatea osoasa, ceea ce te va proteja de osteoporoza mai tarziu.
  2. Te relaxeaza.
  3. Te face sa te simti mai puternica si iti da incredere in tine.
  4. Te ajuta sa arati mai bine (un corp tonifiat prin sport este mult mai atragator decat un corp “nesportiv”, la aceeasi greutate).
  5. Poate imbunatati memoria.
  6. Ajuta in multe din problemele aparute in sarcina – dureri de spate, constipatie etc.
  7. Intreaba-ti medicul si antrenorul ce sporturi poti practica atunci cand esti insarcinata!
  8. Sporeste creativitatea si eficienta la serviciu, indiferent cu ce te ocupi.
  9. Iti da o energie nebanuita.
  10. Te ajuta sa ai o statura eleganta.
  11. Imbunatateste functionarea sistemului digestiv si reduce riscul de constipatie.
  12. Prin cresterea masei musculare, te ajuta sa consumi mai multe calorii in viata de zi cu zi (muschii consuma mai multe calorii pentru intretinere decat tesutul adipos).
  13. Te ajuta sa rezisti stresului.
  14. Te ajuta sa slabesti fara o dieta foarte stricta.
  15. Imbunatateste imunitatea organismului.
  16. Reduce riscurile de boli cardiovasculare.
  17. Reduce aparitia durerilor de cap cauzate de stres si tensiune.
  18. Te ajuta sa ai un somn mai bun si mai odihnitor.
  19. Imbunatateste performantele sexuale si creste apetitul sexual.
  20. Reduce riscul aparitiei hipertensiunii.
  21. Ajuta functionarea inimii.
  22. Imbunatateste echilibrul si coordonarea fizica.
  23. Ajuta functionarea plamanilor.
  24. Imbunatateste considerabil flexibiltatea corpului si a articulatiilor.
  25. Este cel mai bun antidepresiv – sportul stimuleaza secretia de serotonina, “hormonul fericirii”.